2016 m. gruodžio 30 d., penktadienis

ROBERTA STONKUTĖ: eilėraščiai

Mirties vėjas

mirties vėjas nušlavė
žvaigždes iš padangės
užpylė lietum
mano stogą ir dainavo
visą naktį dainavo
apie geidžiančias ir
geliančias širdis

mirties vėjas priminė
kad dar yra laiko gyventi
mirties vėjas priminė
kad nepamirščiau išgerti
už gyvenimą tokį koks jis yra
mirties vėjas priminė kad nebus
didesnio darbo už gyvenimą toliau
mirties vėjas priminė
 kad apkabinčiau tavo širdį
prieš mums užmiegant


Išeina

ežerai –
akmenys ištirpę
lyg sniego kalnai
debesys laukus užgriuvę
spaudžias po žeme
gyvybės ieško
mirę žmonių vaikai

ir buvę išsigandę
pasimetę pasaulio
mudviejų sukurto apsirikimo
su griūvančiais norais ir
tirpstančiais debesų kalnais –
išeina


Aš esu moteris

aš nesu moteris
jau trys savaitės
kaip žmogus

aš nesu moteris
jau trys savaitės
be žmogaus

aš nesu moteris
jau trys savaitės
kaip žmogus
išlupęs iš savęs vaiką


Puslapių paraštės

laikui ir svajoms vaikšto
mano sukurta gatve
neapsisprendėliai

ta gatvė šlapia
ir lietinga
išgalvota
buvo
liūdesio klounams

dangų užmušusiam lapkrity
sutikau vieną jų
buvo
nepasikeitęs
nuo tų laikų
na gal kiek aptukęs

nesimatėm
nuo tada kai įpratau
kvepintis ir
balsu paslėpti
tikrąją kalbą
kai mano nuogumas
buvo sugėdintas

nuo tada retai
čia bevaikštau

nepasisprendėlių
eskizus glaudžia
tik mano
gatvėje rašomų

puslapių paraštės

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą