2017 m. kovo 8 d., trečiadienis

Reportažas iš kūrybinio rašymo seminaro Baisogalos gimnazijoje: gimnazistų tekstai

Rūta Kuznecovaitė, Baisogalos gimnazijos III g klasės moksleivė


(iš misterijos „Tyli naktis – rami širdis“)

JI. Norėčiau, kad ateitų tie, kurių gyvenimas tarp vilties ir kančios...
Jie ateina nešini raudonomis rožėmis. Pirmasis (JIS I) – su viena rože, antrasis (JIS II) – su tuzinu. JI atrodo dvejojanti, kurį pasirinkti.
JIS (I). Jei pasirinksi mane, aš pasipiršiu prieš Kalėdas.
JIS (II). Jei pasirinksi mane, pasipiršiu su Dievu per Velykas.
JI. Aš renkuosi tą, kuris neša meilę, šventumą ir tikėjimą.
Ji lieka stovėti viena, nes abu nešė mirtį.


Paulius Saulius Pocius, Baisogalos gimnazijos III g klasės moksleivis

Misterija (diablerie)

Jaukus vakaras prie židinio
Kur girdimas kenčiančių sielų kauksmas
Ir jų riksmai
Kur velnias švaistos prakeiksmais
Ir girdimas skardus jo juokas
Kambaryje matyti ir paveikslas angelų
Bet ant jų kelio vėl savo trišakį velnias meta
Liepsnoja pragaro liepsnom
Ir sunaikina savo šakėm angelus visus


Žygimantas Turskis, Baisogalos gimnazijos III g klasės moksleivis

(liūdnai linksmas beveik tanka)

Aš kaip kamuolys
Ryžas ir daužomas visų
Gerai kad aš guminis
Nepridaužys ilgai dar jie manęs
Ir skauda tik kad ryžas aš esu


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą