2017 m. kovo 14 d., antradienis

SAMANTA BUTVYDAITĖ

Samanta Butvydaitė, Joniškio r. Skaistgirio gimnazijos IV klasės moksleivė. (Šatrijos Raganos 140-osioms gimimo metinėms skirto moksleivių ir studentų kūrybinių darbų konkurso paskatinamoji nominacija.)


JI
(trioletas)

Kai saulė nusileidžia ir aplink tylu,
Girdžiu melodiją tarp sienų keturių.
Tik ji viena dvare vis dar nemiega,
Kai saulė nusileidžia ir aplink tylu.
Regiu ją, jauną, gražią, palinkusią prie knygos.
Regiu prižiūrinčią rožes. O vakare,
Kai saulė nusileidžia ir aplink tylu,
Girdžiu melodiją tarp sienų keturių.


MAN REIKS RYTOJAUS
 (sonetas)

Padovanok man saulę,
Šūsnį karštų jos spindulių.
Ir man nereiks rytojaus,
Nes savo šviesą branginu.

Padovanok man meilę,
Tik tyrą, be spyglių.
Ir man nereiks rytojaus,
 Nes savo jausmą branginu.

Dar dovanok man dieną
Be nykstančių žvaigždžių.
Dar noriu laisvės, džiaugsmo,
Tiesos, vilties, svajų.

Ir dar... man reiks rytojaus,
Nes dienai to per daug.


*******

supraski
neteiski
pamirški
atleiski
į širdį jautruolę
strėlės nepaleiski

kai sielą atvėrus
surasi ramybę
skambės Bacho muzika
džiugins vėl knygos


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą