2016 m. kovo 13 d., sekmadienis

Kovo 3 dienos SKAITYMAI: ROBERTA STONKUTĖ

Pessoa [apimtas ūmaus susierzinimo]

auginu poeto vaiką
sielos viduje prisiplojusį prie
plaučių
dievo sutvertų
o gal tai...

[dievas tėvas yra mano
tėvo sūnus
nekenčiu hipotezių
kvailų]

... interpretacijų
interpretacijos:

apie dievą
grožį ir
niekingus viešpaties
sliekus
trukdančius sukaupti
išblaškytas mintis

[bet jei nebūtų jų
apie ką rašyt
kuo skųstis
nusimovus kojines
reikėtų]

nekenčiu sliekų viešpaties
grožio dievo interpretacijų
savo tėvo dievo ir
poeto vaiko
siurbiančio mano orą
traukiančio myriop
link milošo dangaus –
argi jis ne čia?

argi tai ne tas kvapas
užuodžiamas
nusimovus kojines?


Rašymo ypatumai

mano dailė
mano muzika
mano šokis

rašymas

tušinukas
ritmiškai
juda

melas
kurdamas
tiesą
vakarus paverčia
pusryčiais
rytus
vakariene

aš parašysiu
ir būgnysi tu
ir šoksi
popieriaus lape

ar liksi
vienišas
laike


paryčių

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą