2012 m. kovo 5 d., pirmadienis

KŪRYBA. Neatpažintas autorius. Gal tai Tu?

Sveiki.
Mūzynas kreipiasi į malonųjį skaitytoją / poetą... Per neapsižiūrėjimą neberandam šių ir kitų kelių įdomių tekstų AUTORIAUS.  Būsimo almanacho rinkėjai labai prašo pagalbos: jei atpažinote savo tekstus arba įtariat, kieno jie galėtų būti, parašykit adresu dalia.jakaite@gmail.com – kad atsiprašę galėtume įtraukti į kūrybinius almanacho planus.

NEŽINOMO AUTORIAUS TEKSTAI su šauksmu atsiliepti...

Pabudęs ryte žvilgterėjau veidrodyje
Į savo prerijas ir paklaikau:
Ant kalnelio ganėsi raudonas eržilas.
Sesutės kaip išgąsdintos avys išsprogo
Ir per kalnelį nesuėjo
Aš tėviška  ranka tuoj šokau susidoroti
Su perėjūnu.
-Bet ne. -pagalvojau.
Gali likt dirvos erozija.
-Ką daryti? – nusiminiau baisiai.
Dabar aš niekam nepatiksiu. Kiti
Kreips dėmesį ne į mane, o į tą eržilą.
Taip ir maniau, tik kiaulėms esu tikęs ganyti.
Nieko neišmąstęs pasiėmiau kirvį,
Užsidėjau šarvus ir šalmą, pakoregavau grimasą
Ir išėjau vykdyt pareigų.
.............................................................

Paskutinį kartą, kai pamečiau akis,
Pradėjau dažniau ir rimčiau mąstyti,
Ar su manim viskas tvarkoj.
Mat ilgai neprisižiūrėjau savęs,
Todėl mano siela sugalvojo pasiautėti,
Dėl to ir akys iškrito.
Žiūriu pro jas iš po lovos,
Kaip aklas kūnas stengiasi
Surasti sau akis ir galvoju:
Ar pavyks jam kada nors
Pamatyti, kas darosi aplinkui,
Realybėj?


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą